Az autogén tréning (AT) egy relaxációs módszer, mely segítségével ellazítható az egész szervezetünk. Ez a relaxációs technika egy bizonyítottan hatékony módja a stresszkezelésnek.

Online autogén tréning

Az autogén tréning napi rendszeres gyakorlásával csökkenthető az általános feszültségszint. A szorongás oldására illetve a pszichoszomatikus betegségek kezelésére is alkalmazható az AT.

Az autogén tréning, az egyéb relaxációs technikák többségétől eltérően, bárhol, bármikor gyakorolható. Akár tömegközlekedési eszközön ülve, vagy egy orvosi rendelőben várakozva is végezhető ez a gyakorlat. Hasonlóképp alkalmas a módszer arra, hogy munkaidőben, a feladataink végzése közben egy-egy rövid szünet közbeiktatásával elvégezzük a relaxációs gyakorlatunkat.

Miért közkedvelt az autogén tréning?

A relaxáció a nyugati gondolkodástól nem idegen, nincs semmiféle vallási vagy misztikus háttere, és nem igényel speciális testtartást vagy hitbéli elköteleződést. Többek közt ezért is örvend egyre nagyobb népszerűségnek, és alkalmazzák a nyugati világban egyaránt.

Ez relaxációs technika egy könnyen elsajátítható, öngyógyító módszer, mely segít fenntartani az egyensúlyt a két agyféltekénk közt, azáltal, hogy összhangot teremt a domináns és a nem domináns félteke közt. Az autogén tréning ilyen módon támogatja a bennünk rejlő művészi érzék és a kreativitás kibontakoztatását.

Öngyógyítás a relaxáció segítségével:

A negatív érzelmek, mint például a düh, a szorongás, a szomorúság oldásával a relaxáció mozgosítja belső, gyógyító energiáinkat, ilyen módon megelőzhető számos, lelki eredetű krónikus betegség kialakulása.

A relaxációs technika tanulása fokozatosan végbemenő, heteken keresztül tartó folyamat, de már az első alkalmak során érezhetjük a közérzetünkben a stresszoldás és az ellazulás jótékony hatásait.

A relaxáció nem helyettesíti a hagyományos orvosi diagnózist és terápiát, de kiegészítő gyógymódként alkalmazható a pszichoszomatikus tünetek kezelésére illetve a szellemi és fizikai teljesítőképesség fokozására.

Az alábbi panaszok esetén segít az autogén tréning:

A relaxáció tanulása több alkalmat vesz igénybe, és heti rendszerességgel találkozunk. Ezalatt az idő alatt a résztvevők egyénileg, az otthonukban is naponta többször gyakorolják a tanultakat.

Jelentkezés az online tanfolyamra:

A tanfolyam online formában zajlik, igy az ország bármely pontjáról, az otthonukból csatlakozhatnak a résztvevők.

Tudjon meg többet az online autogén tréning jelentkezésről:

Kálmán Judit, online pszichológus

Jelentkezés:

Telefonon: +36/70 254-5482

E-mailben: info@homepszichologus.hu